Ajánló
Te ki vagy?
10 pont |
2. minden magyar PPL pilóta megnézné a meteort és a NOTAM-ot repülés előtt 3. minden magyar PPL pilóta tudna elemi navigációval repülni 4. minden magyar PPL pilóta képes lenne CTR-ben repülni 5. minden repterünkön angolul fóniázna az AFIS 6. a magyar motoros gépek legalább 75 %-a legális papírokkal és biztosítással (minden ülésre!) repülne 7. minden PPL pilótánk magabiztosan léphetné át a FIR határt 8. nem hullana a haja egyetlen Boeing pilótánknak se a hármashatárhegyi siklóernyők TMA sértése miatt 9. a reptérfegyelem nem abból állna, hogy kiküldjük az újoncokat esőben csikket szedni a felszállópályán 10. senki nem könyvelne PIC időt jobb ülésben |
Facebook Fórum
Emlékeztető
30 fok alatt |
Kerüld a 30 foknál élesebb bedöntésű fordulókat iskolakörön: 1. Az átesési sebesség 60 fokos szögnél már 40 %-al növekszik 2. A legtöbb forgalmi kör magassága nem elég egy esetleges dugóhúzó kivételére 3. A forgalmi kör nyomvonala 30 fokos fordulókra optimalizált
Az éles fordulókat érdemes gyakorolni, de kint a légtérben, oktatóval, legalább AGL 5-6000 láb biztonsági magassággal. Emlékeztetőül nézd meg ezeket az ábrákat. |